"MiSs LeBaY"
My Name is Jessy Christia :-)
Minggu, 26 April 2009
I am a Simple Person. ;-)
Jag kommer från
Indonesien.
Om du
vill veta
mer om mig
kontakta min
Yahoo
.
Postingan Lebih Baru
Beranda
Langganan:
Postingan (Atom)